Systemadministrator
UlykkesPatientForeningen
Systemadministrator
UlykkesPatientForeningen

Systemadministrator med administrativ interesse til medlemsservice, systemadministration og IT-support

Vil du være med til at sikre, at vores ca. 100 medarbejdere, 90 frivillige og 8.000 medlemmer får den bedst mulige systemoplevelse og IT-support? Hos Ulykkespatientforeningen søger vi en systemadministrator, der kan tage ansvaret for vores forskellige administrative systemer, brugersupport og mindre digitale projekter. Vi har en ambition om, at vores digitale muligheder skal fungere som meningsfulde og værdiskabende løsninger, og vi har brug for, at du hjælper os med at løfte vores digitale platforme til næste niveau.

Profil

Du bliver en del af vores IT-afdeling, hvor vi fremover vil være to medarbejdere. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores nuværende IT-ansvarlige og fungere som sparringspartner og backup i dennes fravær. Vi søger en engageret medarbejder der både har kompetencer inden for IT og administration, og som kan arbejde selvstændigt. Du skal trives i et tværfagligt miljø, hvor fokus er på værdiskabelse for andre. Du vil desuden have en meget tæt tilknytning til vores medlems- og kommunikationsafdeling, hvor du også vil have administrative opgaver i forhold til vores medlemssystem.

Dine primære opgaver

• Systemadministrator på vores medlemssystem MemberCare og betalingssystem Frisbii

• Opdatering af medlemsregistreringer i dialog med medlemmerne

• Bindeled mellem medlemssystemet og finansbogholderiet

• Systemadministrator på følgende mindre systemer;

• Tempus Serva (herunder GDPR)

• Podio

• Mailchimp

• Sharepoint

• Implementering af nyt HR-system med tidsregistrering

• First level support til kolleger på kontoret i Rødovre og Århus

• Oprettelse af brugere og mails til frivillige samt support til medlemmer i systemer som Mail, Teams – herunder evt. undervisning

• Diverse IT-opgaver


Vi benytter bl.a. følgende systemer

• Microsoft 365 (herunder Teams, OneDrive, Defender, SharePoint m.fl.)

• Microsoft Business Central


Kendskab til ovenstående systemer vil være en stor fordel.


Kvalifikationer

Du har solid erfaring med digitale processer, brugersupport og administrative opgaver. Vi lægger vægt på at du:

• Er selvstændig, struktureret og kan håndtere mange forskellige opgaver

• Er serviceminded og formår at kommunikere IT på en letforståelig måde

• Er nysgerrig på nye systemer

• Har erfaring med IT-support og drift i en organisation med mange brugere

• Har teknisk viden inden for Windows og Microsoft 365

• Har en analytisk tilgang og gerne kendskab til databaser og Power BI

• Taler og skriver flydende dansk


Vi tilbyder:

• En varieret hverdag med mange forskelligartede opgaver

• Et tæt samarbejde med vores IT-ansvarlige

• Et meningsfuldt arbejde, hvor du bidrager til en organisation, der gør en forskel

• Gode personaleforhold som kantineordning, pensionsordning, fleksible arbejdstider


Om os

Du bliver en del af en forening, der arbejder med interessevaretagelse for ulykkesramte og poliopatienter. Vores team består af dygtige og engagerede medarbejdere, der værdsætter både sjov og udfordring i arbejdet. Vi prioriterer et godt og uformelt arbejdsmiljø med balance mellem familie- og arbejdsliv samt mulighed for ind imellem at arbejde hjemmefra.

Stillingen er organiseret i IT-afdelingen, hvor vi har fokus på at servicere hele organisationen. Du vil skulle samarbejde på tværs af organisationen, med tæt kontakt til medarbejderne i både økonomi- medlems- og kommunikationsafdelingen, i Specialhospitalet og i forskningsfunktionen.

Du vil referere til økonomi- og administrationschefen.


Ansøgning og ansættelse

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest 20. november.

Første samtaler afholdes i uge 48. Anden samtaler afholdes i uge 48/49.

Stillingen er en fastansættelse på fuld tid. Tiltrædelse ønskeligt 1. januar 2026.

Har du spørgsmål, kan du kontakte økonomi- og administrationschef Casper Larsen, tlf. 36 73 90 10.


Vi er en fælles stemme for de flere end 100.000 danskere, der har alvorlige følger efter en ulykke. Vi arbejder målrettet for at forbedre livsvilkårene for ulykkespatienter og for at støtte og gennemføre forskning, der gør en afgørende forskel for ulykkespatienter.

Godt socialt miljø
Tæt på offentlig transport
Handicap venligt
Work-life balance
Fleksible arbejdstider
Mulighed for hjemmearbejde
Frokostordning